Sparen bij Bbrood

Welkom bij het spaarsysteem van Bbrood! Spaar voor leuke en bijzondere producten of leuke uitjes voor elke aankoop bij Bbrood .

Bij elke besteding van €1,00 ontvang je één Bbrood punt. Heb je voldoende punten, dan kan je een van onze bijzondere prijzen of uitjes verzilveren. Lees onder aan deze pagina welke dat zijn!

Maak een account aan door de QR code in een Bbrood winkel te scannen of klik op de bovenstaande knop. Log in om de spaarkaart toevoegen aan de wallet van je telefoon. Toch hulp nodig? In de winkel beantwoorden we graag al jouw vragen.

Veel gestelde vragen

  • Inloggen op ons spaarprogramma gaat via de webpagina. Scan hiervoor de QR code in onze winkels of klik op de knop boven aan deze pagina.

    Vul je email adres in en klik op “Vraag een inlogcode aan”. Kopieer en plak de code die je in je mail ontvangen in het inlogscherm en klik op inloggen.

  • Hiervoor hoe je alleen in te loggen op je telefoon bij het Bbrood spaarprogramma. Onder je punten saldo staat een knop ”Voeg toe aan wallet”. Als je deze aanklikt, doet je telefoon de rest!

  • Zeker! Je altijd aan een van onze medewerkers een fysiek spaarkaartje vragen. Dan stempelen we gewoon ouderwets de punten bij. Het verschil is dat de fysieke kaartjes geldig zijn voor het sparen van een gratis kopje koffie of 625g brood. Je kunt dus niet sparen voor de beloningen van het online spaarprogramma.

  • Vaak is het een geval van even wachten. De punten zijn onderweg, maar nog niet op je pas aangekomen. Dit kan soms wel een of twee dagen duren.

    Zijn de punten na twee dagen nog steeds niet bijgeschreven? Dan kan het zijn dat de punten wel in je account staan, maar niet goed weergegeven worden in de wallet. Je kunt dit controleren door in te loggen op de webpagina van ons spaarsysteem. Hier zie je ook meteen waarvoor je kunt sparen! Klopt het dat daar je punten wel goed staan? Dan hoef je alleen de kaart uit de wallet van je telefoon te verwijderen en opnieuw toe te voegen aan de wallet.

    Heel soms kan het voorkomen dat een transactie niet goed is gegaan. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat het pinnen de eerste keer niet lukte. Hierdoor wordt de pas wel gescand in de winkel, maar worden er 0 punten bijgeschreven. Dit kunnen wij gelukkig zien op kantoor! Vermoed je dat dit gebeurd is? Stuur dan een mailtje naar info@bbrood.nl.

  • Ons spaarprogramma is digitaal, maar geen app. Dit betekend dat het spaarprogramma gemaakt is in een webpagina op het internet. Door de pas te gebruiken op de webpagina, ben je afhankelijk van een goede internet verbinding en bereik. Hierdoor kunnen er snel kleine foutjes voorkomen bij het scannen van de punten. Door de pas in de wallet van je telefoon te zetten, worden de punten beter opgeslagen.

  • Nee hoor! Ze staan gewoon online in je account. Doordat ons spaarsysteem digitaal is, kunnen we altijd alles achterhalen. Stuur ons een mailtje met je naam en email adres waarop je ingelogd bent. Dan lossen we het samen op.

  • Hoewel je niet twee email adressen aan een pas kunt verbinden, kun je wel de pas in de wallet van twee telefoons instaleren. Dan spaar je op je eigen telefoon, op 1 account. Toch een beetje samen sparen!

  • Heb je een andere vraag of toch iets meer hulp nodig? Dan kun je een mailtje sturen naar info@bbrood. Of loop binnen bij een van winkels. We helpen je graag!

Waarvoor kun je sparen